lördag 3 september 2011

Ofräsch

Ja, här sitter jag, oduschad med samma tröja som igår. Dessutom har jag ätit frukost.
Lyssnade på P3 på väg till jobbet. De pratade om svenska tonårstjejers definition av ofräsch och jag kvalade in i alla kategorierna! Fast egentligen räcker det att äta frukost för att stämplas som ofräsch.
Själv återanvänder jag med glädje mina tröjor så länge de är fläckfria, och i nödfall tar jag även en fläckig så länge fläcken inte består av någon typ av processad föda. Duschar gör jag inte heller på morgonen om jag t ex tränat och duschat kvällen innan. Frukosten tänker jag inte ens kommentera.

2 kommentarer:

Helena sa...

Så läskigt egentligen.. Allt som är riktigt "normalt" är riktigt vidrigt i fjortisbrudars ögon. Skrämmande!! Själv anser jag att en och annan fläck bara ger karaktär till trötta mammor *skrattar* det bevisar ju om inte annat att vi inte ligger på latsidan... Eller..?!

Mamma Brötis sa...

Absolut!