onsdag 21 september 2011

En i mängden


Fler bidrag till ordlös onsdag hittar du här.

11 kommentarer:

Ingrid Andrea sa...

Javisst ja! Jeg kan se èn innesko som skiller seg ut i mengden med utesko;)) Er det selveste Tøffe Tøfflus kanskje?

Mamma Brötis sa...

Kanske det. :-)

Erik "Semlan" sa...

Kul bidrag! :-)
En välfylld dörrmatta. Undrar hur länge ordningen består efter en städning? ;-)

Mamma Brötis sa...

Den består överhuvudtaget inte. :-)

Anneli Esséus sa...

Oj, ja det där känner man ju igen.Plötsligt flyttades jag tillbaka i tiden för sisådär 25 år sedan.
Nu är det betydligt tommare i hallen, och lättare att städa!
Nu får dom städa sina egna hallar, MED barnskor.
Fast när dom kommer hit får dom ställa PRECIS hur dom vill,hahahahahaha!

Mamma Brötis sa...

Schysst! :-)

Carpe Diem sa...

Ha, ha, ha precis så där ser det ut i vår hall med, men storleken på skorna är mellan 38-45. Tonåringar................säger bara det :-)

Lena sa...

Så käck bild. Så ser det lätt ut om man är många i familjen!

Marianne sa...

Jamen, det där känner man ju igen. Även om våra barn flyttat ut. Men dom kommer ju på besök då och då med sina familjer :)

bokhyllan sa...

Haha... kul bild!

Pysselfarmor sa...

fniss...ja så där ser det ut när barn och barnbarn kommer...! Men det är inte så noga tycker jag - bara man har roligt ;-))

Just DEN vedhögen är inte min/vår...vi eldar inte med ved där vi bor i Tumba, men på gården i Lappland vid påsk och jul blir det vedeldat så där är två vedbodar fyllda! Jag tycker det är så mysigt där att elda med ved - "går i barndom" säger jag = dofterna.