tisdag 14 februari 2012

Före

Vårt kök är gammalt. Exakt hur gammalt vet jag inte, men för sisådär femton år sen pimpade den dåvarande ägaren luckorna lite genom att limma på tjusiga plastfronter...  De går att leva med. Uppenbarligen.


Inuti skåpen är det slitet. Inget jättestort problem egentligen, men när jag hittade dekorplast för tio kronor rullen så slog jag ändå till. Det var dags för köket att få sig ett litet lyft.


Resultatet ser ni i nästa inlägg. (Mobilbloggar lite medan degen jäser och orkar inte krångla ihop bilderna i ett inlägg.)




2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Tror att det kommer bli färggrannt! Pia

Mamma Brötis sa...

Ja, det kunde det mycket väl ha blivit, men det är faktiskt svartvitt! Tyvärr fungerar min mejl under all kritik för tillfället så jag får se om jag får iväg en bild imorgon istället. Hoppas du kan sova gott, om än i ovisshet! :-)