torsdag 19 januari 2012

Vansinnesutbrott 2.0

Idag har jag medverkat till lite underhållning på Ica genom att, Gud förbjude, ställa upp mjölken på kassabandet själv, vilket resulterade i ett vansinnesutbrott hos den ännu något onyanserade treåringen.

Egentligen behövde jag inte ens den förbannade mjölken, utan vi var på Ica för att hämta ut ett paket som jag absolut inte hade velat få. Det var nämligen en present, till någon annan, som jag köpt. Får se hur tretti.se/posten löser detta. Jubilaren blir i alla fall utan paket på bemärkelsedagen. 

Tillägg: Lite pinsamt det här, men vi kontaktade tretti.se så fort deras kundtjänst öppnade och de kunde snabbt konstatera att jag skrivit mitt eget postnummer på mottagaradressen. Det var mycket dumt, eftersom det enda trettis.se kollar på när de ska skicka paketet är just postnumret.  

Får väl tillägga att datorn krånglade så att jag satt och fyllde i alla uppgifter flera gånger innan jag till slut fick iväg beställningen. Skyller på det eftersom jag inte alls är förvirrad och disträ annars....


Utsikt från vår toalett. (Photoscape är roligt!)

                                           

4 kommentarer:

Anna på tretti.se sa...

Hej!

Jag heter Anna och jobbar bland annat med omvärldsbevakning på tretti.se och hittade därför ditt inlägg om oss.

Det är alltid tråkigt att läsa om något som har gått fel och vi vill alltid se till att det löser sig och vad vi kan lära oss av det. Jag skulle gärna vilja att du mejlar ditt ordernummer och om du vill skriva hur din beställning gick till, till mig på anna.mollberg@tretti.se så kan jag hjälpa dig att kolla upp vad som har gått fel.

Med vänlig hälsning
Anna på tretti.se

Villa Ryttarängen sa...

Vredesutbrott på Ica känner jag igen. Treåringar har jag runt benen hela dagarna fast inte mina egna dock, men tänk att allt de gör och säger är utveckling. ♥ Fin bild från toan.. Kram/ Pia

Mamma Brötis sa...

Ja Pia, jag brukar tänka på det. Ska jag vara riktigt ärlig så tycker jag bara att det är sunt när de står för sin åsikt. Sen är det ju lite synd att de har så konstiga åsikter bara. :-)

Helena sa...

Vah? HUR tänkte du när du ställde upp mjölken själv? *skrattar* Treåringar är ju riktiga omvärlds och kan-själv experter.. Om ett år har jag min aaaabsolut sista treåring. Sedan har jag gjort mitt! Vill faktiskt också ställa upp mjölken själv haha...